Banner Portal
CHILDREN’S AND TEACHER’S DISCOURSE IN THE CLASSROOM: SAME OR DIFFERENT?
PDF

Como Citar

GABBIANI, Beatriz. CHILDREN’S AND TEACHER’S DISCOURSE IN THE CLASSROOM: SAME OR DIFFERENT?. Cadernos de Estudos Linguísticos, Campinas, SP, v. 33, 2011. DOI: 10.20396/cel.v33i0.8637093. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/cel/article/view/8637093. Acesso em: 17 jul. 2024.

Resumo

-
https://doi.org/10.20396/cel.v33i0.8637093
PDF

Referências

LEMOS, C.T.G. de (1992) Los procesos metafóricos y metonímicos como mecanismos de cambio, en Substratum, vol. 1, Campinas: 121-135.

TANNEN, D. (1989) Talking voices. Repetition, dialogue, and imagery in conversational discourse, Cambridge, Cambridge University Press.

WIEMANN, J.M. (1985) Interpersonal control and regulation in conversation, en R. L. Street y J. N. Capella (eds.) Sequence and Pattern in Communicative Behaviour, London, Edward Arnold.

O periódico Cadernos de Estudos Linguísticos utiliza a licença do Creative Commons (CC), preservando assim, a integridade dos artigos em ambiente de acesso aberto.

Downloads

Não há dados estatísticos.