Banner Portal
Perspectivas experimental, cognitivista e antropológica em Educação Matemática
PDF (Português (Brasil))

Keywords

Mathematics education
Anthropological perspective
Cognitive perspective
Experimental perspective

How to Cite

COBB, Paul. Perspectivas experimental, cognitivista e antropológica em Educação Matemática. Zetetike, Campinas, SP, v. 4, n. 2, p. 166–180, 1996. DOI: 10.20396/zet.v4i6.8646747. Disponível em: https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/zetetike/article/view/8646747. Acesso em: 17 jul. 2024.

Abstract

Docente da Vanderbilt University – Nashville (USA).
https://doi.org/10.20396/zet.v4i6.8646747
PDF (Português (Brasil))
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Copyright (c) 2014 Zetetiké: Revista de Educação Matemática

Downloads

Download data is not yet available.